Severus

Archiv blogu

neděle 14. prosince 2014

Pro přátele, 16

Zdál se mu krásný sen. Poznal, že je to sen, protože pěkné věci se mu v životě prostě nestávaly. Byl na kolotočích, seděl ve velkém ruském kole a sledoval dění a mumraj pod sebou. Jedl k tomu zelenou cukrovou vatu.

Náhle na něj někdo mluvil. Na kolotoči vedle něj seděl Snape. No bezva.

"Pottere? Slyšíte mě?"

"Ehm, noo, jo?" Odpověděl Harry nejistě na mračícího se muže, který do pestrobarevného světa kolem zrovna dvakrát neladil.

"Výborně. Tohle si musíte zapamatovat. Až se vzbudíte, půjdete do mé laboratoře."

"Proč?"

"Nepřerušujte mě, neskončil jsem."

"Já s vámi ano. Tohle je sen, ne? Stačí, že vás mám plný zuby v reálném životě, nebudete mi nic přikazovat ve snu!"

"Pottere!"

"Sklapněte! Nenávidím vás! Někdy si říkám, že jste ještě horší než Voldemort. Zabil moje rodiče, ale nikdy nevzal moje kamarády jako rukojmí. Nezajímá mě, co po mě chcete, prostě zmizte."

A Snape zmizel. Harry vydechl. Strašné. Ochutnal zase svou cukrovou vatu, která si zatím měnila barvy. Ustálila se na černé. A objevily se v ní oči, ústa, obrovský nos...tak tady přestává legrace!

"Pottere, já nemůžu zmizet, rád bych, věřte mi, ale-"

Tak, černá cukrová vata letěla dolů. Kdyby to nebyl sen, Harry by měl výčitky. Ale tohle byl jen sen. Že? Nebyl? Byl? Určitě byl.

"Pottere! Sdílíme jedno tělo! Jděte do mé laboratoře a najděte mě...prosím..."

Ach, ano, Snape, který říká "prosím". Rozhodně to je sen. Ani nevěděl, odkud ten hlas vycházel, ale hned na to se nebe zatáhlo a přišla bouře, blesky a bubliny všude kolem. Takhle to je, když se vám do snů dostane Snape, vše přikryje temnotou. Harry myslel na slunce, silou své vůle si nad sebou vybojoval kousek modrého nebe, který roztahoval. Ale přesto kapky deště dopadaly i na něj, ani nebe bez mráčků jej neochránilo.

"Přestaňte, nechte toho a vypadněte z mého snu!"

Kolotoče zmizely, svět se změnil na širou vodní hladinu. No horizontu šlo vidět pouze zakřivení země. A Snape a Harry proti sobě. Oba stáli na vodě, Harry měl v ruce hůlku, Snape ruce pohrdavě složené na prsou, jako to dělal často.Zakrýval se svým pláštěm, ale vítr kolem něj vířil. Na Harryho straně byl klid, slunce mu svítilo na krk a na záda a tím jej dobíjelo.

"Skončíme to jednou provždy. Tohle je má mysl, můj sen, a já tě tady nechci."

"Tohle už není jen tvá mysl, Pottere, a já nemám kam jinam jít."

"To mě nezajímá, prostě-jdi-pryč!" Harry vychrstl vodu, vytvořil velkou vlnu, která prošla přes Snapa. Když tam stál, zmoklý a zplihlý, nenaháněl tolik strach. Harry se musel zasmát a byl by se smál mnohem déle, kdyby jej nepohltil větrný vír. Točil se v něm mnohem rychleji než jako na kolotočích a žaludek se mu svíral a obracel. Za tohle Snape zaplatí!

Když vír ustal, Snape už byl suchý. Ale rozhodně nebyl ve své stejné důstojné póze. Harry ho vybavil ponižujícími plavkami.

"Ty dámské bikiny ti moc nesluší, Snape. Nebo je to jen tou barvou? Ano, žlutá ti nejde, možná jedovatě růžová?"

"Pottere!"

Snape nemával hůlkou a Harry byl náhle nahý. Ale co, dyť je to jen sen, není důvod stydět se ve své vlastní hlavě.

Harry nedbal na to, jak vypadá. Snape zase začal zvedat silný vítr a Harry se přidal. Bojoval proti němu, takže uprostřed, kde se protikladné síly střetávaly, bylo bezvětří. Ani vlásek se nepohnul na Harryho hlavě a to donutilo Snapa ještě více na něj tlačit. A silněji a silněji. Až Harry zjistil, že již nedokáže dál odolávat větrným nárazům. Vzdal se a odletěl spolu s tou silou.

Snape se rozhlédl kolem a ušklíbl se. Miloval, když vyhrával.

"Musíte svou vůli mnohem více cvičit, Pottere, teprve jsem se začínal bavit!" Zakřičel do utichajícího větru, Nebyla to pravda, byl na pokraji sil, cítil, jak se mu imaginární tělo pokrývá imaginárním potem, který byl stejně nepříjemný, jako ten skutečný, Ale co, nikdy by to nepřiznal, zvláště ne Potterovi a zvláště ne, když vyhrál! Znovu se rozhlédl po jeho krajině. Voda se zdála být mnohem temnější než před chvílí a i nebe se zatáhlo. Ve vzduchu necvrlikali ptáci, ale naříkali lidé. Tohle prostředí znal až příliš dobře. Ošil s sebou.

"Pottere?"

"Harry?"

...

"Do prdele..."

4 komentáře:

  1. hej Snape v růžových bikinách? já nemůžu umírám smíchy :-D takže Severus je v Harryho hlavě hmmm, a co mu to zas provedl? ach jo Snape Snape, ty se nikdy nepoučíš co?.... Těším se na další díl!

    OdpovědětVymazat
  2. Uuuu Brokolice co to bylo??? Ja chci dalsi dil pitomecek Harry a drsnak Sev... Koukam ze v jednom tele by dale byt nemeli to neni dobre... Rozdelit a pak spojit dohromady :-D Abequa

    OdpovědětVymazat
  3. Jj, Snape v růžových bikinách je úžasná představa :-D. Jenže ten závěr už tak úžasně nevypadal :-( . Brokoličko, naprav to, piš dál, ať víme co hrozného se stalo a hlavně, ať z toho můžou dostat!

    OdpovědětVymazat
  4. Eh. Tenhle díl mi nějak unikl... Každopádně je dost dobrý.
    Profesor

    OdpovědětVymazat