Severus

Archiv blogu

neděle 30. listopadu 2014

Poděkování

Ahoj, jen se vám chci ozvat a poděkovat za vaši podporu, ani nevíte, jak moc to pro mě znamená!

Chtěla jsem poděkovat jen v komentáři, ale jelikož mi to zase nejde...nechápu, ale je to počítačem...achjooo...tak děkuju ve článku.

Je skvělé, že jste tak trpěliví a podporujete mě jak v psaní povídek, tak v osobním životě. Ještě necelé dva týdny a má diplomka bude odevzdaná a já se zase budu moct věnovat psaní příjemnějších věcí, fantaziíí a tak :-) Uvidíme, co ještě Harry se Severusem zažijí :-) (Určitě nikdo z nich nikdy nebude psát diplomku, slibuju...ano, týrám je obvykle všemožně, ale tohle je moc i na mě...aj na Voldemotra :D)

Ještě vydržte, ještě chvilku strpení, a jak bakahnus odevzdám, tak napíšu další kapitolku a dám o ní oznam na Daily slash, abyste si toho všimli, že jsem zpět mezi živými.

Ze slohového hrobu vás zdraví
Brokolice zelená při vzpomínce na státnice...

2 komentáře:

  1. ať to máš brzy za sebou ;-) budu se moc těšit ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Bakahnus? Teda Brokolice, Ty dokážeš pobavit, i když nepíšeš povídku :-). Taky se moc těším. A teď už nečti naše komentáře a mazej psát diplomku :-D!

    OdpovědětVymazat