Severus

Archiv blogu

neděle 14. září 2014

Vydírání? Jop, život je svině

Takže, moji milí líní čtenáři. Teď budu fakt zmijozelská. Máme pokračování k tlustočervům. Máme začátek nové kapitolové povídky. Máme asi čtvrtinu překladu povídky Harry Potter and his Incredible Dumb Luck. A víte co? Já je nezveřejním. Ne, fakt ne.

Něco za něco. Já to beru takhle. Když si přečtu povídku a chci si od toho autora přečíst něco dalšího, tak mu napíšu. Komentáře jsou pro autora zpětná vazba, ukazuje mu to, jestli je o povidky zájem, v jakém stylu má psát, co se čtenářům líbí a co ne. Je to pro pisatele největší odměna. A jasně, já taky nechci, aby někdo věděl, že jsem to já, kdo povídku komentuje. Proto máme možnost komentovat anonymně nebo pod jakoukoli přezdívkou, kterou si vymyslíme. Dobré, že? A zpětná vazba je vážně důležitá a povzbuzující.

Jak mám vědět, jestli je o povídky zájem? Jestli je někdo čte? Jestli někoho zajímají? No tož, nevím :D Doufám, ale vím kulový. A snažím se. Nejsem člověk, který by psal jen pro sebe. Málokdo to přizná, ale faktem je, že většina z nás touží po pozornosti, pochvale a zájmu (kromě Harryho, dítě, které nemá rádo pozornost.) Já to přiznám. Píšu, protože mě to baví a protože chci vědět, co si o tom myslí ostatní a chci někoho zaujmout, vyděsit, potěšit....cokoliv.

Poslední dvě povídky měly dost nízké ohlasy. Proto vyčkávám, jestli se ještě někdo nad autorkou a betou smiluje a dá vědět, že četl a že se u povídky Realita pozvracel a u Zázračných pacek usmál k smrti :D Nebo tak nějak, to byl jen návrh.

Já vím, jsem vyděračka vydíravá, ale vidíte to, život je svině a přežije jen nejsilnější. Ten, kdo sežere a rozemele všechny ostatní. (Co to plácám?) A vy, chcete číst další povídky? Pokud ne, tak je to v pohodě a správně, pokud ano, tak nebuďte líní, věnujte deset vteřin svého času a napište komentář k povídce, kterou jste přečetli.

Btw, tohle neplatí jen u mě. Krásně důležitost komentářů vyzdvihovala Belldandy, např. http://belldandy.webnode.cz/news/kouzlo-ctenarskeho-komentare-/   Pro všechny pisatele jsou důležité a děkuju každému, kdo mě svým komentářem povzbuzuje k další tvorbě. A nabádám ostatní, aby nebyli lakomí a pokud se u povídky bavili, aby za ni "zaplatili" alespoň krátkým komentem. Díkes.

Zlá zlá zlá Brokolice (vůbec nejzlejší ze všech druhů zeleniny)

3 komentáře:

  1. Ano, jsem pro přidání, zdá se mi tento blog dokonalý, ale ještě takový neohmataný. Design je naprosto čistý a povídky prostě skvělé. Jen aby nám to tu nezamrzlo. Ono všechno chce svůj čas. :-) mravenec

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D Jakože z tohohle komentáře chápu akorát to, že mi byly pochváleny povídky. Jinak mi to nějak nedochází. Přidání čeho? Čistý desing je dobře nebo špatně? Jak neohmataný? Co nezamrzlo?

      Vymazat