Severus

Archiv blogu

pondělí 1. září 2014

Hledá se beta

Ahoj, máte se?

Ve volném čase se pokouším napsat povídku navazující na Tlustočervy, ale nějak mi chybí múza nebo co a nejsem si jistá, zda to, co píšu, později nesmažu.

Chci se zeptat, jestli by se nenašel někdo, kdo by mi poradil? Jde o to, že Pohlavek byla povídka napsaná za půl hodiny, aktuální rozpoložení a nápad a byla jsem si jí jistá. Ale všechno tak psát evidentně nejde. Psaní je dřina :-) Hledám někoho, komu bych mohla poslat koncept, vždycky část, kterou jsem napsala, a on by se nebál trochu kritizovat, říct: "Hele, tahle část se mi nelíbí, tahle je moc dlouhá, tohle tam vůbec nemusí být, popiš více to a to." Někoho, kdo by se mnou byl schopen často komunikovat, třeba mejlem.

Nehledám někoho, kdo mi bude opravovat gramatické chyby, i když, samozřejmě, pokud si něčeho všimne, tak ať opravuje. Ale není to pro mě stěžejní, většinu chyb si dokážu opravit a ty drobnosti co člověku občas ujedou-no, co už. Hlavní je konzultace děje, případně chování postav a toho, co by mělo a nemělo být napsáno, co čtenáře zaujme a co jej znudí.

Co nabízím? Takže, nenabízím plat, neproplácím diety a nedoporučovala bych psát si to do životopisu, ačkoli by to bylo zajímavé. Ale pokud se přesto někdo najde, kdo by mi chtěl pomoct, budu jej veřejně vychvalovat do nebes.

Najde se někdo?
Brokolice

6 komentářů:

  1. Povídka je zase výborná, i když se mi z ní chtělo zvracet. A možná víc na konci než na začátku. Já myslím, že na tvých povídkách není nic ke kritizování. Někdo má raději romantiku, jiný zase horror, to je věc vkusu. A ty máš prostě chuť psát trochu přes čáru, a jsou za tím skvělé nápady. A to je dobře, jen tak do nás, pohodlných čtenářů. Ale podruhé si už o Ronových vydloubaných očích nepočtu, mám slabší žaludek. :-))))) mravenec

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) předpokládám, koment k Realitě, vzhledem k zvracení. Ale nechápu, mi bylo šoufl spíš z té první části, a ještě sem to psala večer, no tož, to byl nápad :D sem se pak bála zavřít oči :D
      Hej, tak Ron mi až tak nevadil, mě vadila ta babka, co sbírala ty usekané ruce na polívku, ugh, to sem myslela, že se pobliju...A chápu tě a obdivuju, že to vůbec dokážeš přečíst. Po pravdě, já to už po sobě přečíst nedokázala, neudělala sem si ani korekci chyb, prostě se nedalo. Díky za koment, to s tím, že píšu trochu přes čáru, máš pravdu, ani mi to nedošlo. Ale když se na ty tři povídky teď mrknu-no, fakt že jo, v každé je něco šokujícího. Ikdyž Tlustočervi byli myšleni jako humorná povídka...
      Mravenče, donutil si mě k sebereflexi, to snad ne :D
      Příště bude snad zas něco normálnějšího, na upokojení našich rozbouřených žaludků :-)

      Vymazat
  2. No pokud jde o betu, myslím, že bych se ti mohla klidně nabídnout sice si nemyslím že jsem kritickej člověk, ale rozhodně ráda poradím, pokud bys měla zájem.. :3 S tou komunikací jsem vytížená jak kdy, dalo by se říct, že jsem aktivní hlavně večer kvůli škole a práci, ale čas si člověk vždycky najde ne.. :) Tak pokud bys měla zájem můžeš mi klidně napsat na mail Arhoo-chan@seznam.cz a nějak bychom se domluvit mohly.. :))
    Ilay

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Super, tak to zkusíme :-) během týdne ti písnu ;-) Díky!!!

      Vymazat
  3. Opět skvěle napsané! Ale přiznám se, během čtení jsem od ní několikrát musela odejít. To je opravdu horor! A trochu se v ní strácím.Kdyby nebylo toho konce,byla bych spokojená. Realita je tu a je vše v pořádku. Ale není. Ten špatný pocit se na konci vrátil. Škoda!! Moc doufám,že další povídka bude pro mě,nevím jak to napsat,ne tak tvrdá,jemnější,přijatelnější. Nejsem na horory.Možná,kdyby na konci zůstala naděje,že už je líp,přehlušilo by to to špatné.Ale piš dál.určitě si najdeš fanoušky. Já si povídky přečtu se zájmem,ale nenajdu odvahu si je přečíst podruhé. Weras.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju za upřímný komentář, povídka měla vzbudit špatný pocit, strach, ale také měla hlubší význam. A zase naděje je tam, kde ji dokážeme najít. Což by byla dobrá vodná linka pro pokračování. Jaj, ty lehčí témata se mi prostě píšou hůř :D

      Vymazat